fredag den 11. december 2015

WC papir - det billigste er ikke det mest økonomiske

Ja, du læste rigtigt. Det billigste WC papir er ikke altid det mest økonomiske. Det kan nemlig være fristende at hente den billigste variant, men der er flere faktorer du skal tænke ind, når du skal købe WC papir.

For det første bruger du mange ark eller billetter af rullen når denne er svær at åbne. Man kan undre sig over hvorfor nogle af de billigste ruller er limet sammen som om rullen skulle på interkontinental transport.

Det er virkelig dårligt udtænkt, hvorimod du på ruller der er bare et par kroner dyrere pr. pakke kan åbne nemt og elegant - uden at miste et eneste ark.

Jeg har selv engang troet, at det billigste papir var det mest økonomiske, men da jeg først prøvede det der var nogle få kroner dyrere - fordi det billigste var udsolgt :-) - fandt jeg ud af, at jeg havde begået en fejl i rigtig mange år.

Det kunne jeg jo ikke lade være med at dele med jer, kære læsere, der følger med, og selv er interesserede i gode tips til at spare penge.

Ingen kommentarer: