mandag den 11. juni 2007

Overholde sine aftaler - folk på DBA...

Her i sommervarmen er man jo ellers den fødte optimist, men - alligevel - blev jeg temmelig overrasket da jeg havde smidt en forstærker på www.dba.dk. En mand byder, jeg accepterer og sender mail til manden. Der sker intet! :-(

Ny mail - den anden kunne være gået i et spamfilter, men akke nej. 26 timer smides annoncen fra inaktiv til aktiv, og NU måtte der da ske et eller andet. Vågner her til morgen, tjekker post. Nada. Nope. Ligeglad.

Tålmodighed
Nogle vil efterlyse endnu større tålmodighed, men jeg fatter ikke folks manglende kommunikationsevner. Hvis jeg bød på en vare i dag, og vidste jeg skulle på nattevagt i nat ville jeg da - samtidig med buddet - skrive, at folk først kunne forvente et svar i løbet af i morgen aften.

Respekt virker begge veje. Ordentlige handler er gensidigt gavnlige i stedet for at tage det som en selvfølge at det kun er modparten der skal være "tålmodig"....

Mine 0.02$ om den sag, anyway.

Håber I alle kan holde varmen. :-)

Ingen kommentarer: