tirsdag den 22. januar 2008

Store besparelser at hente

Vores datter rundede 6. årsdagen den 15. januar i år. I den forbindelse havde fruen og jeg besluttet os for, at hun selv skulle have frit valg med hensyn til hvad hun ønskede at købe. Dels for at lære hende om økonomi, men også for at hun så lidt om prioritering og valg og fravalg. På hendes eget niveau naturligvis. :-)

I den forbindelse var det en stor fornøjelse at køre op til ToysRUS i Holbæk. Sikke nogle dramatiske besparelser her under "januar-udsalget".... Wow.

Jeg grinte i sin tid over at en af mine gode kolleger, der senere startede et hjemmeservice-firma, altid talte om at købe gaver under januar-udsalget. Jeg havde bemærket prisfaldene på nogle områder, men det her slog alt hvad jeg tidligere har set.

Så herfra skal opfordringen lyde: hvis du kommer forbi en sådan butik en af de nærmeste dage så kan du måske finde gaven til nevøen eller niecen til den helt rigtige pris.

Held og lykke.


Og lidt til de voksne også:


Ingen kommentarer: