mandag den 3. marts 2008

PHP og MySQL — spar penge ved at handle nu...

Britt Malka, der tidligere har udgivet over 20 hæfter om IT gennem forlaget Libris, har nu lavet et supergodt koncept hvor du lærer om PHP i både tekstform samt via video. Kurset hedder "PHP og MySQL for absolutte begyndere" som du kan læse mere om herfra: http://seferim.com/php/?e=mac-user.

Jeg har taget et skærmklip af alle de ting du lærer på kurset, og det er følgende:



Kurset har en indlysende fordel: du kan lære en masse om PHP og MySQL hjemme i behagelige omgivelser, men samtidig får du professionel hjælp fra en rigtig lærer.
For at det ikke engang skal være løgn oplevede jeg faktisk Britt Malka på Roskilde Handelsskole helt tilbage til 1999, og jeg kan så absolut kun bekræfte, at hun — ligesom god rødvin — er blevet bedre med alderen.

Prisen stiger for hvert kapitel der bliver færdigt, men jo før du kommer med, jo billigere er det for DIG. Du får opdateringerne gratis, så hvis du vil have fordele af at handle hurtigt, så skynd dig ind allerede i dag på siden som er: http://seferim.com/php/?e=mac-user.

Første kapitel er allerede genialt, og husk: jeg anbefaler aldrig noget hvis ikke jeg fuldt ud kan stå inde for materialet. Dette er supergodt. Ganske enkelt.

Ingen kommentarer: